Zadání příspěvku

Zprávy z tříd

2.A, 17. 11, Podzim/zima - výukový program ...

2.B, 17. 11, Budoucí spisovatelé a ilustrát ...

2.r., 17. 11, Čtrnáctidenní plán výuky pro 2 ...

2.B, 17. 11, Pracovní činnosti. Výtvarná vý ...

2.B, 17. 11, Karkulka v maskáčích ( Čj - L ...

3.r., 17. 11, Vánoční dílna ...

4.r., 16. 11, Čtenářská gramotnost na 20.11 ...

1.r., 15. 11, Plán 1.ročníku 20.11.-1.12. ...

3.r., 13. 11, Anglický jazyk obě skupiny ...

1.B, 12. 11, Kresba tuší, grafomotorická cv ...

4.r., 11. 11, FOTO Výukový program v Toulcov ...

4.r., 11. 11, FOTO Pracovní činnosti ...

3.r., 10. 11, Nové informace ...

3.r., 10. 11, Čtrnáctidenní plán 6. - 16.11. ...

4.r., 10. 11, Tripartitní setkání 4. ročník ...

4.r., 08. 11, Čtrnáctidenní plán výuky 4. ro ...

1.B, 07. 11, Papírový maňásci - 2.11.2017 ( ...

5.r., 07. 11, Mise Vyšehrad ...

2.B, 06. 11, Náš badatel Hugo, Pepína a kam ...

5.r., 06. 11, Čtrnáctidenní plán výuky 5. ro ...

4.r., 06. 11, Čtenářská gramotnost na 13.11. ...

1.A, 05. 11, Fotografie - anglické divadlo ...

1.A, 05. 11, Říjen v 1.A ...

2.r., 04. 11, Čtrnáctidenní plán výuky pro 2 ...

1.r., 04. 11, Čtrnáctidenní plán 6.11 - 16.1 ...

3.r., 03. 11, Vyšehrad ...

3.r., 03. 11, Změna ...

3.r., 02. 11, Poděkování ...

1.B, 02. 11, Halloween, english show ...

3.r., 01. 11, Fotografie nově ...

2.A, 01. 11, Halloween ve 2.A -1.11.2017 ...

2.B, 01. 11, Halloween 1.11.2017 ...

4.r., 01. 11, Čtenářská gramotnost na 6.11. ...

3.r., 31. 10, Toulcův dvůr - fotografie ...

5.r., 31. 10, Tripartitní setkání 5. ročník ...

1.r., 30. 10, Halloween party ...

3.r., 25. 10, Čtrnáctidenní plán 23.10. - 3. ...

2.B, 24. 10, Náš badatel Hugo, Pepína a kam ...

2.B, 24. 10, Ilustrace, Halloween - ( Vv + ...

4.r., 24. 10, Čtenářská gramotnost na 30.10. ...

4.r., 24. 10, Čtrnáctidenní plán 23.10. - 3. ...

5.r., 24. 10, Čtrnáctidenní plán výuky 5. ro ...

2.r., 23. 10, Čtrnáctidenní plán výuky pro 2 ...

3.r., 23. 10, Halloween ...

1.r., 22. 10, Čtrnáctidenní plán 23.10 - 3.1 ...

3.r., 20. 10, Anglická pohádka 30.10.2017 ...

4.r., 20. 10, Přehled akcí na konec října a ...

4.r., 20. 10, FOTO Půda nad zlato ...

4.r., 20. 10, Čtenářská gramotnost 2. část ...

4.r., 20. 10, Čtenářská gramotnost ...

Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36, tel: 272 700 650, email: info@kutnohorska.cz , Školní jídelna: 272 700 100

Základní informace o škole

Název školy: Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36

Učební dokument: Školní vzdělávací program pro základní vzdělávání - Tvořivá škola

: 70 92 62 80

IZO: 102 337 471

REDIZO: 600 041 336

Ředitel školy (statutární orgán): Miroslav Ferkl

Zástupce ředitele školy (zástupce statutárního orgánu): Zina Kutová

Adresa sídla: Kutnohorská 36, Praha 10 - Dolní Měcholupy, 109 00

Satelitní snímek okolí naší školy

Mapa okolí školy

 

ZŠ Kutnohorská je rodinná škola (pouze s prvním stupněm) s příjemným prostředím, individuálním přístupem a pochopením učitelů. Školní program je nastaven tak, aby umožnil osobnostní rozvoj každého žáka, aby rozvíjel talent, nadání a zájmy. Respektuje osobní maximum a individuální potřeby žáka. Hodnotíme klasifikací i slovně a zavádíme i sebehodnocení žáků. Každý žák má možnost podílet se na činnosti školního parlamentu. Svým zapojením ovlivňuje dění ve škole, průběh školních akcí apod. Žáci se mohou účastnit řady zajímavých školních i mimoškolních aktivit (adaptační kurz, ozdravné pobyty, lyžařsko-snowboardový kurz, široká nabídka zájmových kroužků).

Vize:

  • Škola, která poskytuje kvalitní vzdělání v přátelské a nekonfliktní atmosféře, kde se žáci a vyučující vzájemně respektují a rodiče mají možnost se podílet na dění ve škole. Žáci i učitelé zažívají úspěch a mají chuť se stále zlepšovat. Škola, do které byste rádi chodili.

Strategie:

  • Významný je důraz na otevřené partnerství, tedy zejména na rozvoj komunikace mezi učiteli a rodiči žáků, mezi školou a zřizovatelem a školskou radou,

  • úspěch školy je založen na prvním kroku, ten nese název POHODA PROSTŘEDÍ.

Poslání ZŠ Kutnohorská:

  • Poskytovat kvalitní vzdělání podle vytvořeného školního vzdělávacího programu,

  • spoluvytvářet vztah ke vzdělávání jako k celoživotnímu procesu,

  • podporovat sportování žáků, respektovat sport jako jednu ze základních zásad životního stylu.