Zadání příspěvku

Zprávy z tříd

2.r., 30. 06, ŠVP - Strážné, Krkonoše 2019 ...

3.B, 29. 06, Třídní besídka ve 3.B, 17.6.20 ...

3.B, 28. 06, Poslední školní den ve 3.B, 28 ...

3.B, 28. 06, Žlutý čtvrtek ve 3.B, 27.6.201 ...

2.B, 28. 06, Fotografie - vysvědčení ...

5.r., 27. 06, Poslední společný pohodový den ...

2.A, 27. 06, červen v 2.A ...

2.r., 27. 06, 2. třídy v zoologické zahradě ...

2.B, 27. 06, Akademie - O princezně, která ...

3.B, 26. 06, Školní akademie - 3.B třída, 2 ...

3.B, 26. 06, Zelené úterý ve 3.B třídě, 25. ...

5.r., 26. 06, Školní akademie - představení ...

1.A, 24. 06, Video - Školní výlet 24.6. 201 ...

3.B, 24. 06, Modré pondělí ve 3.B, 24.6.201 ...

4.r., 24. 06, Bobříci ...

5.r., 24. 06, Rafty 2019 - páťáci na Vltavě ...

4.r., 23. 06, Fashion show - netradiční hodi ...

3.A, 23. 06, Exkurze - zámek a mlýn Ratiboř ...

3.A, 23. 06, Za krásami lesoparku Cibulka - ...

3.A, 23. 06, Dáreček ke Dni matek - 13.5.20 ...

3.A, 23. 06, Paul z Konga - projektový den ...

4.r., 23. 06, Školní výlet Počátky - 21.6.2 ...

3.A, 23. 06, Školní výlet Počátky - 21.6.2 ...

3.B, 22. 06, Nejlepší plavci ze 3.B třídy. ...

3.r., 22. 06, Mezipředmětové vztahy ve 3. ro ...

3.B, 21. 06, Barevný týden ve 3.B, barva rů ...

5.r., 20. 06, Krásný druhy den ...

5.r., 20. 06, Zdravime z Vltavy ...

1.A, 17. 06, Škola v přírodě - Strážné - 1. ...

4.r., 17. 06, Čtrnáctidenní plán 17. - 28.6. ...

5.r., 13. 06, Inforamce a podklady k raftům ...

2.r., 10. 06, Škola v přírodě v hotelu Vltav ...

2.B, 08. 06, Hudební nástroje - ( Pč ), 4.6 ...

2.B, 08. 06, Ubrousková technika - ( Pč ), ...

3.B, 08. 06, Exkurze do Babiččina údoli v R ...

4.r., 05. 06, Úvod do akvarelu ...

4.r., 05. 06, Krajina, reliéf, model... ...

4.r., 05. 06, Poslední letošní test ...

3.r., 04. 06, Čtrnáctidenní plán pro 3. ročn ...

5.r., 03. 06, Čtrnáctidenní plán výuky 5. ro ...

3.B, 03. 06, Zpívánky ve 3.B - ( Hv ), 22.5 ...

2.r., 03. 06, Čtrnáctidenní plán výuky 3.6.2 ...

1.r., 03. 06, Čtrnáctidenní plán pro 1.roční ...

4.r., 02. 06, Čtrnáctidenní plán 3.6. - 14.6 ...

3.A, 02. 06, ŠvP Valašské Klobouky - den 4. ...

3.A, 02. 06, ŠvP Valašské Klobouky - den 3. ...

3.A, 02. 06, ŠvP Valašské Klobouky - den 2. ...

3.A, 02. 06, ŠvP Valašské Klobouky - den 1. ...

2.r., 01. 06, Foto 2.A + 2.B škola v přírodě ...

3.B, 01. 06, ŠvP Valašské Klobouky - 3.B , ...


Projekt Škola základ života


Rozvojové aktivity ZŠ - Tvoříme společně


Evropské unie – Operační program Zaměstnanost


Evropské unie – Pospolu u stolu


Evropské unie – Místo kde žijeme

Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36, tel: 272 700 650, email: info@kutnohorska.cz , Školní jídelna: 272 700 100

Článek

Dotazníkové šetření - Mapa školy

Datum: 03.05  Zadal: Ferkl   Třída: Vse  kategorie: Článek  Přiložený soubor: Ke stažení   Vymaž   Oprav   Vytiskni

Vážení rodiče,

v příloze je připojen list se stručným souhrnem výsledků z šetření Mapa školy 2018/2019. Tento list je určen rodičům žáků. Mapa školy je dotazníkové šetření zaměřené na klima školy. Na základě jeho výsledků může škola pozitivně ovlivňovat svůj chod a předcházet vzniku nežádoucích situací na straně žáků, rodičů i učitelů.
Velmi chceme poděkovat za účast v dotazníkovém šetření Mapa školy všem respondentům (žákům, rodičům, učitelům a provozním zaměstnancům), že vyjádřili svůj názor a tím dali najevo, že jim na škole záleží.

Těší nás, že jste ve škole spokojeni s následujícími oblastmi, ve kterých naše škola dosáhla výrazně lepšího výsledku ve srovnání s ostatními zapojenými školami:
spokojenost s celkovou úrovní výuky,
s pedagogickými kvalitami vyučujících,
s vedením školy,
s kvalitou vztahů mezi žáky,
s vybavením a zázemím, které škola využívá pro tělesnou výchovu a sportovní kroužky,
s pomůckami, které na škole používáme při výuce,
s nabídkou kroužků.

Co je pro nás velmi příjemné je, že by rodiče školu doporučili přátelům, pokud by hledali školu pro své děti a že žáci chodí do školy rádi.

Jsme stále připraveni se zamýšlet nad podněty ke zlepšení činnosti naší školy.

Tým ZŠ Kutnohorská

Počet příspěvků: