Zadání příspěvku

Zprávy z tříd

2.r., 18. 10, Čtrnáctidenní plán 2.ročník ...

1.r., 18. 10, Čtrnáctidenní plán pro 1.třídy ...

4.r., 17. 10, Poznávačka - naši živočichové ...

3.A, 16. 10, Toulcův dvůr - Cesta ke chlebu ...

4.r., 15. 10, Připomínka věcí na výrobu robo ...

4.r., 14. 10, Toulcův dvůr 22.10.2018 ...

3.B, 13. 10, "Cesta ke chlebu" - Toulcův dv ...

5.r., 12. 10, HV - test a poslech ...

5.r., 08. 10, Čtrnáctidenní plán 5. ročník 8 ...

3.B, 08. 10, Anglický jazyk ...

4.r., 08. 10, Čtrnáctidenní plán 8. - 19.10. ...

5.r., 08. 10, Středeční test z vlastivědy ...

4.r., 08. 10, Středeční test z vlastivědy ...

3.A, 07. 10, Černé divadlo Metro - Na výlet ...

3.r., 07. 10, Čtrnáctidenní plán pro 3. ročn ...

2.r., 06. 10, Prázdninový čtyřlístek - ( Pč, ...

1.r., 05. 10, Čtrnáctidenní plán pro 1.roční ...

2.r., 05. 10, Čtrnáctidenní plán 2. tříd 8.1 ...

5.r., 04. 10, Prašná brána - středověká měst ...

3.A, 03. 10, Premiere Cinemas Hostivař - Pa ...

3.B, 02. 10, Náš badatel Hugo, Pepína a jej ...

2.r., 02. 10, Září ve druhé třídě ...

4.r., 30. 09, Pracovní sešit Hudební výchov ...

5.r., 27. 09, Úkoly na víkend ...

4.r., 24. 09, Dopravní výchova ...

3.r., 22. 09, Čtrnáctidenní plán pro 3. ročn ...

3.B, 22. 09, Origami - " Záložky do knížky" ...

3.A, 22. 09, Beseda v Domě čtení - Astrid L ...

5.r., 21. 09, Čtrnáctidenní plán 5. ročník 2 ...

3.B, 21. 09, Anglický jazyk ...

4.r., 21. 09, Čtrnáctidenní plán 24.9. - 5.1 ...

1.r., 20. 09, Čtrnáctidenní plán pro 1.roční ...

3.B, 19. 09, Knižní festival BOOKNI.SI - Li ...

3.A, 19. 09, Taková normální hodina angličt ...

3.A, 19. 09, Záložky, práce s pastelkou - ( ...

5.r., 19. 09, Pondělní test z vlastivědy ...

4.r., 19. 09, Pondělní test z vlastivědy ...

4.r., 18. 09, Geometrie ...

3.A, 18. 09, Knižní festival BOOKNI.SI - Li ...

2.r., 17. 09, Úterní výlet - Bookni si ...

3.B, 16. 09, Práce ve skupinách - ( ČJ, Vv ...

4.r., 16. 09, Toulcův dvůr - Půda základ živ ...

1.r., 14. 09, Adaptační kurz ...

5.r., 11. 09, Čtrnáctidenní plán 5. ročník 1 ...

1.r., 11. 09, Adaptační program ...

4.r., 10. 09, Toulcův dvůr 14.9.2018 ...

2.r., 10. 09, Středeční výlet do centra Prah ...

2.r., 09. 09, Čtrnáctidenní plán 2. tříd 10. ...

4.r., 09. 09, Čtrnáctidenní plán 10. - 21.9. ...

3.r., 08. 09, Čtrnáctidenní plán pro 3. ročn ...


Projekt Škola základ života


Rozvojové aktivity ZŠ - Tvoříme společně


Evropské unie – Operační program Zaměstnanost

Základní škola, Praha 10, Kutnohorská 36, tel: 272 700 650, email: info@kutnohorska.cz , Školní jídelna: 272 700 100

Článek

Adaptační kurz

Datum: 14.09  Zadal: Koudelova   Třída: 1.r.  kategorie: Článek  Fotogalerie   Vymaž   Oprav   Vytiskni

Milí rodiče,
chtěly bychom se s Vámi podělit o naše zážitky z tohoto týdne.
Jak jistě víte, ve středu 12.9. a ve čtvrtek 13.9. proběhl adaptační kurz pro první třídy naší školy.
Kurz jsme nazvaly „Hurá do školy za kamarády“. Cílem kurzu bylo hlavně seznámit žáky s novými spolužáky ve své a ve vedlejší třídě, naučit se pracovat ve skupinkách a v neposlední řadě také poznat druhou paní učitelku z vedlejší třídy.
Ve středu den začínal ve třídě a žáci měli za úkol vytleskávat své jméno a jména svých spolužáků. Poté jsme si v kroužku na koberci povídali o kamarádství, jaký byl měl kamarád být. Děti měly za úkol svého kamaráda nakreslit a představit ho třídě.
Zbytek dne jsme trávili v parku za školou a na hřišti, kde si děti zkusily soutěžit ve družstvech a předávat si štafetový „kolík“.
Svačina probíhala formou pikniku v trávě.
Po svačině jsme děti rozpočítaly náhodně do skupinek, každá skupinka dostala 3 kartičky s různými obrázky. Ve skupinkách měli žáci za úkol vymyslet krátký příběh tak, aby obsahoval všechny obrázky na kartičkách.
Děti v těchto skupinkách také stavěly obrázky z plastových víček.
Druhý den ráno začínal kurz v tělocvičně. Děti se naučily s paní učitelkou jednoduchý tanec na známou písničku z filmu Madagaskar /Já tak rád trsám/. Dále jsme se rozdělili podle tříd. Půlka hrála hru Tichá pošta, druhá půlka hry s padákem. Děti ve skupině drží barevnou látku ve tvaru padáku s otvorem uprostřed a poslouchají pokynů učitele a spolupracují mezi sebou /dopravit míče do díry, vyhodit míče do vzduchu, vytvářejí lehký vánek, po znamení učitele se schoulí do klubíčka – učitel přikryje padákem část dětí – zbytek dětí hádá, kdo byl pod padákem atd./. Zbytek dne děti opět strávily venku. Tentokrát vymýšlely svůj vlastní tanec ve skupinách a poté ho ukazovaly ostatním.
Dále hráli žáci Kimovu hru (zraková paměť). Na stromech byly jednoduché obrázky, které si měly děti postupně zapamatovat a následně je nakreslit na papír. Druhá skupina hádala podle hmatu, jaké předměty jsou pod šátkem, nebo si děti měly zapamatovat řadu předmětů.
Na závěr jsme si za doprovodu kytary zazpívali a zrytmizovali písničky „Slunce za hory“ a „Tři citrónky“.
Během kurzu děti sbíraly razítka za zdárné ukončení úkolu. Nakonec jim z razítek vyšlo slovo KAMARÁDI.

Děti program velmi bavil, všechny se zapojily a měly z něj radost.
VŠECHNY JE MOC CHVÁLÍME!
Paní učitelky Eva a Petra.

Počet příspěvků: